Οργανικά και  λειτουργικά κενά  σχολικών μονάδων του  ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

 

 

 

 

Ενημερωτικό αιρετών ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΘΚΑ ΚΕΝΑ  ΠΥΣΠΕ  ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Αλεξάκης Αλέξανδρος  Αιρετός στο ΠΥΣΠΕ Λασιθίου
Πασπαράκης Γιάννης Αιρετός ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

Προς :

– Διεύθυνση Π.Ε. Ν. Λασιθίου

Σχολεία και νηπιαγωγεία Λασιθίου

– Όλους τους συναδέλφους μας

– ΜΜΕ

Email:  alexandro.alexak@gmail.comΤηλ : 6976970367

ypasparakis@sch.grΤηλ : 6948575823

 

 

 Οργανικά & Λειτουργικά ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

 

 

Η  σχολική χρονιά 2021-22  παρά τους διορισμούς που έγιναν σημαδεύτηκε από τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικών στο νομό Λασιθίου. Ως αποτέλεσμα είχε κανένα  σχεδόν σχολείο να μην μπορεί να λειτουργήσει κανονικά. Η απουσία των αιρετών ήταν εκκωφαντική αφού τα  μέλη του ΠΥΣΠΕ απέδειξαν ότι δεν μπορούν να διαχειριστούν απλά ζητήματα. Η αποδελτίωση των κενών γίνεται με την ισχύουσα νομοθεσία και το ΠΔ 79/2017 αφού μέχρι τώρα δεν έχει βγει νέο ΦΕΚ για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και μόνο δημοσιεύματα υπάρχουν για την λειτουργία του ολοήμερου μέχρι τις 17:30.

Να σημειώσουμε εδώ ότι αύξηση μαθητών ανά τμήμα από τους 22 στους 25 εν καιρώ πανδημίας είχες εκτός από τις υγειονομικές προεκτάσεις, το κλείσιμο τμημάτων σε όλο το ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με το μεγαλύτερο συνωστισμό μαθητών και κλείσιμο τμημάτων να γίνεται στα νηπιαγωγεία. Δεν γίνεται να γίνονται μπαλάκι τα παιδιά του νηπιαγωγείου και να μετακινούνται μακριά από τον τόπο κατοικίας τους προκειμένου να συνωστιστούν σε 25άρια τμήματα εν καιρώ πανδημίας προκειμένου να μην λειτουργήσουν παραπάνω τμήματα. Επισημαίνουμε ότι με την  ύπαρξη γνωματεύσεων δυο και άνω σε τμήμα ο αριθμός μαθητών εκπίπτει κατά δυο από το ανώτερο όριο (25). Η μετακίνηση μαθητών σε άλλα νηπιαγωγεία προκειμένου να μην διχοτομηθούν τμήματα εγείρουν πλήθος ζητημάτων γι’ αυτό καλούμε το διευθυντή εκπαίδευσης και το ΠΥΣΠΕ Λασιθίου να μην προχωρήσουν σε τέτοιου είδους κινήσεις.

Στον πίνακα των Λειτουργικών κενών απάντησαν σχεδόν όλα τα σχολεία του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου. Στα  σχολεία τα οποία δεν απάντησαν  (είναι σημειωμένα με κόκκινο)  συνεπώς  συμπληρώθηκαν κατά προσέγγιση σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν οι αιρετοί. Κοινός στόχος όλων θα πρέπει να είναι η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και προς αυτή την κατεύθυνση οφείλουμε να συμβάλουμε όλοι.  Η επεξεργασία των κενών θα συνεχιστεί με την ολοκλήρωση της συλλογής στοιχείων από τις εναπομείνασες σχολικές μονάδες  και θα ανακοινοποιηθούν από τους αιρετούς σε δεύτερο χρόνο.

 

Ως αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λασιθίου :

  • Έχουμε καταγγείλει ως απαράδεκτο εγκλωβισμό χιλιάδων νεοδιόριστων από τις φετινές μεταθέσεις καθώς στις υπάρχουσες οργανικές θέσεις θα γίνουν οι φετινοί διορισμοί.
  • Θεωρούμε μείζων ζήτημα δικαιοσύνης και ισονομίας την τήρηση του νομικού πλαισίου και τη τήρηση της σειράς των υπηρεσιακών μεταβολών. Θα αποτελέσει νομική και θεσμική εκτροπή ο εξοβελισμός των υπεράριθμων εάν προηγηθούν στις τοποθετήσεις οι φετινοί νεοδιόριστοι.

 

  1. Σειρά Υπηρεσιακών μεταβολών

Οι υπηρεσιακές μεταβολές κάθε έτους εκκινούν με τις μεταθέσεις και ολοκληρώνονται με τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, ακολουθώντας την παρακάτω σειρά:

  1. Προσδιορισμός οργανικών κενών και πλεονασμάτων κατά περιοχή μετάθεσης και νομό (πίνακες Α,Β,Γ – έχουν εκδοθεί).
  2. Μεταθέσεις εκπαιδευτικών
  3. Τοποθετήσεις στα προσδιορισμένα οργανικά κενάμε την εξής σειρά:

α. Οργανικά υπεράριθμοι (εκπαιδευτικοί που για οποιοδήποτε λόγο δε συμπληρώνουν 12 ώρες με μαθήματα α΄ ανάθεσης).

Εκπαιδευτικοί που έχουν μετατεθεί από άλλη περιοχή,

β. αιτούμενοι βελτίωση (αλλαγή) οργανικής, εκπαιδευτικοί που δεν έχουν οριστική τοποθέτηση («διάθεση του ΠΥΣΔΕ»),

γ. νεοδιόριστοι μετά τον πρώτο χρόνο, συγκρινόμενοι όλοι μεταξύ τους, με βάση τα μόρια μετάθεσης.

* Στη φάση αυτή προηγούνται οι βελτιώσεις – τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ειδικών κατηγοριών.

  1. Αποσπάσεις σε φορείς, χορήγηση μακροχρόνιων αδειών.
  2. Προσδιορισμός λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων.
  3. Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενάμε την εξής σειρά:
  • Λειτουργικά υπεράριθμοι(οι οποίοι μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ως οργανικά υπεράριθμοι κατά τη διαδικασία του εδαφίου 3, δεν επέλεξαν να αλλάξουν την οργανική τους θέση με τη λεγόμενη «ρύθμιση υπεραριθμίας» και συνεχίζεται η κατάσταση υπεραριθμίας τους ή εκπαιδευτικοί που για οποιοδήποτε λόγο δε συμπληρώνουν στην παρούσα φάση το υποχρεωτικό τους ωράριο με Α και Β ανάθεση ή και 2ηειδικότητα, εάν έχουν, στη σχολική τους μονάδα και πρέπει να μετακινηθούν σε άλλη σχ. μονάδα για τη συμπλήρωσή του).

 

  • Εκπαιδευτικοί που δεν έχουν οργανική θέση (συνεχίζουν να βρίσκονται στη «διάθεση του ΠΥΣΔΕ»).
  • Εκπαιδευτικοί που πήραν απόσπαση από άλλο ΠΥΣΔΕκαι εκπαιδευτικοί που έχουν αιτηθεί απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ, συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
  1. Τοποθετήσεις νεοδιόριστων σε λειτουργικά κενά.
  2. Προσλήψεις αναπληρωτών στα εναπομείναντα λειτουργικά κενά.

 

Σημείωση

  • Νεοδιόριστοι που αιτούνται απόσπασης εντός του ΠΥΣΠΕ διορισμού κατά το δεύτερο έτος διορισμού θεωρείται ότι υπηρετούν την οργανική τους.
  • Νεοδιόριστοι που αιτούνται απόσπαση από γενική σε ειδική (πχ ΤΕ ή ειδικό σχολείο) δύνανται να την πάρουν αλλά δεν θεωρείται ότι υπηρετούν την οργανική τους
  1. Υπεράριθμοι

Υπεραριθµίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασµό, διαίρεση ή συγχώνευση σχολείων ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών µονάδων. Για τη διαπίστωση υπεραριθµίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

Αν διαπιστωθεί υπεραριθµία εκπαιδευτικών σε σχολικές µονάδες, αυτή ρυθµίζεται µε την παρακάτω διαδικασία:

1 ο Βήµα Τα ΠΥΣΠΕ σε συνεδρίασή τους διαπιστώνουν την ύπαρξη υπεραριθµίας σε σχολικές µονάδες. Η διαπίστωση αυτή λαµβάνει χώρα ύστερα από τη διαδικασία των µεταθέσεων από Περιοχή σε Περιοχή, καθώς και τη δηµοσίευση των υπουργικών αποφάσεων µε τις µεταβολές στην οργανικότητα των σχολικών µονάδων (υποβιβασµοί, συγχωνεύσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις, προαγωγές).

2 ο Βήµα Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στα σχολεία όπου και διαπιστώθηκε η υπεραριθµία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιµων ηµερών, αν επιθυµούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθµοι.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

  • ∆ήλωση – θετική ή αρνητική – υποβάλλουν όλοι οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ή της ειδικότητας όπου διαπιστώθηκε υπεραριθµία.
  • ∆εν κρίνονται ως υπεράριθµοι όσοι έχουν µετατεθεί ή τοποθετηθεί ως «ειδικές κατηγορίες» .

3 ο Βήµα Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε συνεδρίασή του χαρακτηρίζει ονοµαστικά τους υπεράριθµους εκπαιδευτικούς, λαµβάνοντας υπόψη τα εξής:

  • Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυµούν να κριθούν ως υπεράριθµοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθµοι αυτοί που συγκεντρώνουν το µεγαλύτερο αριθµό µονάδων µετάθεσης.
  • Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυµούν να κριθούν ως υπεράριθµοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθµοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι εκπαιδευτικοί που µετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθµοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης, υπεράριθµοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το µικρότερο αριθµό µονάδων µετάθεσης.

4 ο Βήµα Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθµοι, σύµφωνα µε τα παραπάνω, καλούνται από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριµένες σχολικές µονάδες, στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά, εντός δέκα (10) ηµερών.

5 ο Βήµα Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν υπεράριθµοι και επιθυµούν (καταθέτοντας δήλωση προτίµησης) να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας οµάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθµοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόµενοι µόνο µεταξύ τους, µε βάση το σύνολο των µονάδων µετάθεσης και τις δηλώσεις προτίµησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας οµάδας µε αυτή του σχολείου τους

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια οµάδα ή εάν οι όποιες θέσεις υπήρχαν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθµους εκπαιδευτικούς µε περισσότερες µονάδες µετάθεσης οι αποµένοντες υπεράριθµοι τοποθετούνται σε κενές θέσεις όµορης οµάδας σχολείων της ίδιας περιοχής µετάθεσης.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

Εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν υπεράριθµοι και δεν υπέβαλαν δήλωση τοποθέτησης, καθώς και αυτοί που υπέβαλαν αλλά δεν κατέστη δυνατό να τοποθετηθούν σύµφωνα µε τα παραπάνω, τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής µετάθεσης, συγκρινόµενοι µε όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν µετάθεση ή τοποθέτηση. Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων µπορούν εφόσον το επιθυµούν να µετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόµενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθµοι, αν σε αυτό δηµιουργηθούν κενές θέσεις. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθµοι µετά τις παραπάνω ρυθµίσεις, παραµένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθµοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές µονάδες για τη συµπλήρωση του ωραρίου τους. Η διάθεση αυτών γίνεται µε τη σειρά προτίµησης και το σύνολο των µονάδων µετάθεσής τους.

ΠΡΟΣΟΧΗ:  Aπό τις διατάξεις του άρθρου αυτού εξαιρούνται όσοι έχουν µετατεθεί ως «ειδικές κατηγορίες»

  • Οι πολύτεκνοι (εξ ιδίας οικογένειας) δεν εξαιρούνται από τις ανωτέρω διατάξεις για τη ρύθµιση των υπεραριθµιών (άρθρο 30, παρ. 4 του Ν. 3848/10).
  • Όσοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν θεµελιώσει δικαίωµα µετάθεσης πριν το χαρακτηρισµό τους ως υπεράριθµοι, έχουν την υποχρέωση της υπηρέτησης της νέας οργανικής τους θέσης.

Α. ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΥΣΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Να σημειώσουμε ότι τα παρακάτω κενά είναι έπειτα από τις διορθώσεις των αιρετών καθώς δεν έχουν συμπεριληφθεί κενά ολιγοθεσίων

Σύμφωνα με την επεξεργασία των αιρετών οι κενές οργανικές θέσεις στο ΠΥΣΠΕ Λασιθίου διαμορφώνονται ως ακολούθως :

ΠΕ 70 δασκάλων ΔΙΠΕ  6, ΑΙΡΕΤΟΊ  9, ΠΕ 60 νηπιαγωγών 14 ΑΙΡΕΤΟΊ  14 , ΠΕ 71 4 ΑΙΡΕΤΟΊ  4 ΠΕ 06 αγγλικών 3, ΑΙΡΕΤΟΊ 4%3, ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής ΔΙΠΕ 7 ΑΙΡΕΤΟΊ 7,  ΠΕ 79.01 μουσικής ΔΙΠΕ 6, ΑΙΡΕΤΟΊ 6, ΑΙΡΕΤΟΊ  7, ΠΕ 86 πληροφορικής ΔΙΠΕ 0, αιρετοί 6, ΠΕ 08 εικαστικών ΔΙΠΕ 0, αιρετοί 7, ΠΕ 79.01 Θεατρικής Αγωγής ΔΙΠΕ 0, ΑΙΡΕΤΟΊ 5.

 

1.ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΟΜΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

 

 

 

 

 

 

Α/Α

 

 

 

 

 

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΚΛΑΔΟΣ
 

ΠΕ70-δασκάλων

 

ΠΕ71

δασκάλων ΣΜΕΑΕ στα ΤΕ

 

ΠΕ06

Αγγλικής

γλώσσας

 

ΠΕ11

Φυσικής

Αγωγής

 

ΠΕ79.01-Μουσικής

 

ΠΕ07-Γερμανικών

 

ΠΕ86 Πληροφορικής

 

Οργανικά ανήκοντες

 

Οργανικά κενά

 

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά κενά  

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά

Κενά

 

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά

Κενά

 

Οργανικά ανήκοντες

 

Οργανικά κενά

 

Οργανικά ανήκοντες

 

Οργανικά κενά

 

Οργανικά ανήκοντες

1 ΑΓ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΑ 7 0 1 0 1 0 1 0
2 1ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 14 0 1 0 2 0 2 0 1 0 1
3 2ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 17 0 1 0 1 0 2 0 1 0
4 3ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 15 0 1 0 1 0 2 0 1 0 1 0
5 4ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 15 0 1 0 2 0 1 0 1 0 1
6 5ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 7 0 0 1 0 1 0
7 ΕΛΟΥΝΤΑΣ Γ 12 0 1 0 1 0 1 0 0 1
8 ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ Γ 7 0 0 1 0
9 ΚΡΙΤΣΑΣ Γ 6 1 1 0 1 0 1 0
10 ΚΡΟΥΣΤΑ Ε 1 1 0
11 1ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ 7 1 1 0 1 0 1 0 1 0
12 2ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ 5 2 1 0 1 0
13 ΣΕΙΣΙΟΥ Δ 6 2 1 0 0 1 0 1
14 1ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 14 0 1 0 1 0 1 0 1 0
15 2ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 15 0 1 0 2 0 0 1 0 1 1 0
16 3ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 15 0 1 0 1 0 2 0 0 1 1
17 4ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 16 0 1 0 1 1 0 2 0 1 1
18 5ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 8 0 1 0 0 1 1 0 0 1
19 ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΣΤ 8 0 1 0 1 0 1 0
20 ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ Δ 5 0 0 1 0
21 ΜΥΡΤΟΥΣ Θ 4 0 0 0 1
22 ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ Ζ 1 1 0
23 ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ ΣΤ 5 0 0
24 ΚΕΝΤΡΙΟΥ Ε 8 0 0 1 0 1 0
25 ΦΕΡΜΩΝ ΣΤ 8 0 0 1 0 1 0
26 ΜΑΛΩΝ Ι 3 0 0
27 ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ Η 8 0 1 0 0 1
28 ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ Η 9 0 0 1 1 0 1 0
29 1ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 7 0 1 0 1 0 1 0 0 1
30 2ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 15 0 1 0 2 0 2 0 1 0 1
31 3ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 15 0 1 0 1 0 1 0 1 0 1
32 4ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 8 0 1 0 1 0 1 0
33 ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤ 5 0 0 1 0 1 0
34 ΣΦΑΚΑΣ Ζ 5 0 0 0 1
35 ΣΚΟΠΗΣ ΣΤ 2 1 0 1
36 ΖΑΚΡΟΥ ΙΒ 4 0 0
37 ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ Ι 8 0 0 1 0 1 0
38 ΓΟΥΔΟΥΡΑ Ι 3 0 0
39 ΑΡΜΕΝΩΝ ΙΒ 4 0 0
ΣΥΝΟΛΟ 322 9 21 2 27 3 30 7 8 6 2 0 6
    9 21 2 27 3 30 7 8 7     6 8

 

 

 

 

 

 

 

 

Α/Α

 

 

 

 

 

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΚΛΑΔΟΣ
 

ΠΕ08-Εικαστικών

 

ΠΕ05

Γαλλικών

ΠΕ91.01

Θεατρικής Αγωγής

 

Οργανικά ανήκοντες

 

Οργανικά κενά

 

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά κενά  

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά

Κενά

1 ΑΓ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΑ
2 1ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β
3 2ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 1 0
4 3ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 1 0
5 4ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β
6 5ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β
7 ΕΛΟΥΝΤΑΣ Γ
8 ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ Γ
9 ΚΡΙΤΣΑΣ Γ
10 ΚΡΟΥΣΤΑ Ε
11 1ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ
12 2ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ
13 ΣΕΙΣΙΟΥ Δ
14 1ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε
15 2ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 1 0
16 3ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 1 0

 

17 4ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε
18 5ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε
19 ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΣΤ
20 ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ Δ
21 ΜΥΡΤΟΥΣ Θ
22 ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ Ζ
23 ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ ΣΤ
24 ΚΕΝΤΡΙΟΥ Ε
25 ΦΕΡΜΩΝ ΣΤ
26 ΜΑΛΩΝ Ι
27 ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ Η
28 ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ Η
29 1ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ
30 2ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 1 0
31 3ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 1 0
32 4ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ
33 ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤ
34 ΣΦΑΚΑΣ Ζ
35 ΣΚΟΠΗΣ ΣΤ
36 ΖΑΚΡΟΥ ΙΒ
37 ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ Ι
38 ΓΟΥΔΟΥΡΑ Ι
39 ΑΡΜΕΝΩΝ ΙΒ
ΣΥΝΟΛΟ 2 0 1 0 3 0
  2 6 1 2 3 5

 

 

 

  1. ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΟΜΟΥ ΣΜΕΑΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

 

 

 

 

 

 

Α/Α

 

 

 

 

 

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  

 

 

ΠΕ71

 

 

 

ΠΕ23

 

 

 

ΠΕ21-26

 

 

 

ΠΕ30

 

 

 

ΕΒΠ

Οργανικά ανήκοντες  

Οργανικά κενά

Οργανικά ανήκοντες  

Οργανικά κενά

Οργανικά ανήκοντες  

Οργανικά κενά

Οργανικά ανήκοντες  

Οργανικά κενά

Οργανικά ανήκοντες  

 

 

Οργανικά κενά

1 ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 3 0 0 1 1 0 1 0 2 0
2 ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
3 ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0
ΣΥΝΟΛΟ 7 1 0 1 1 0 1 0 3 0

 

 

  1. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

 

 

Α/Α

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ  

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ

Τ.Ε.ΟΡΓ/ΚΑ ΑΝ/ΝΤΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ Τ.Ε.
1 ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΑ 2 0
2 1ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 5 0
3 2ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 2 0
4 3ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 4 0
5 4ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 7 0 1 0
6 5ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 4 0
7 6ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 4 0
8 7ο ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 2 0
9 ΕΛΟΥΝΤΑΣ Γ 5 0
10 ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ Γ 2 0
12 ΚΡΙΤΣΑΣ Γ 4 0
13 1ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ 3 0
14 2ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ 4 0 0 1
16 ΣΕΙΣΙΟΥ Δ 2 0
17 1ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 4 0

 

18 2ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 3 1
19 3ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 4 0
20 4ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 3 1
21 5ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 2 2 1 0
22 6ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 3 1
23 7ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 3 0
24 ΓΡΑ ΛΥΓΙΑΣ Ε 2 0
25 ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΣΤ 2 1
26 ΦΕΡΜΩΝ ΣΤ 1 2
27 ΚΕΝΤΡΙΟΥ Ε 3 0
28 ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ ΣΤ 2 0
29 ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ Δ 2 0
30 ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ (ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ) Ζ
31 ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ Η 3 0 0 1
32 ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ Η 3 1
33 ΜΥΡΤΟΥΣ Θ 2 0
34 ΜΑΛΩΝ (ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ) Ι
35 1ο  ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 3 0
36 2ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 4 1
37 3ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 6 0 0 1
38 4ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 3 0
39 5ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 2 0
40 6ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 3 1
41 ΣΚΟΠΗΣ ΣΤ 2 0
42 ΣΦΑΚΑΣ Ζ 0 2
43 ΖΑΚΡΟΥ ΙΒ 2 0
44 ΖΗΡΟΥ ΙΒ 1 0
45 ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ Ι 2 1
46 ΓΟΥΔΟΥΡΑ Ι 2 0
47 ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤ 2 0
ΣΥΝΟΛΟ 124 14 2 3

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΣΜΕΑΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

 

 

 

Α/Α

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

 

ΠΕ61

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1 ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β 1 0
2 ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 1 0
3 ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 1 0
                                       ΣΥΝΟΛΟ 3 0

 

Β. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ  ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ

ΜΕ  (–) EINAI ΣΗΜΕΙΩΜΕΝΑ TA KENA ΚΑΙ ΜΕ (+) ΤΑ ΠΕΛΟΝΑΣΜΑΤΑ

Α. ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΥΣΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Α/Α ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ 70 ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΕ71-ΔΑΣΚΑΛΩΝ  ΤΕ ΠΕ06-Αγγλικής γλώσσας ΠΕ11-Φυσικής  Αγωγής ΠΕ 79.01-Μουσικής ΠΕ 07 Γερμανικών ΠΕ 86-Πληροφορικής

 

ΖΕΠ 1  ΠΕ08-Εικαστικών ΠΕ05  Γαλλικών ΠΕ91.01 Θεατρικής  Αγωγής Παράλληλη στήριξη
 
1 ΑΓ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΑ -7 1 -16 -16 -6 -4 -4 -4
2 1ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β -2 -13 +10 +10 +9 -19 -11 -12
3 2ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β -8 -45 +3 -6 -18 -1 -16 -6 15 -20
4 3ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β -14 -12 +8 -6 -13 -17 -6 +15 -15
5 4ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β -2 -11 -12 -14 -6 -18 -16 -6 -10 -6
6 5ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 0 -18 +4 -7 -2 -7 -10 -2 -5 -7
7 ΕΛΟΥΝΤΑΣ Γ -2 -1 -10 -12 -12 -4 -15 -16 -4 -8 -2
8 ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ Γ -1 -19 -19 -6 -6 -8 -4 -3
9 ΚΡΙΤΣΑΣ Γ -1 -1 -16 -8 -6 -6 -8 -4 -1
10 ΚΡΟΥΣΤΑ Ε -1 -3 -3 -3 -1 -3
11 1ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ -1 0 0 +18 -6 -9 -2 -4 -1
12 2ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ -4 -23 -7 -13 -7 -9 -2 -4 -4
13 ΣΕΙΣΙΟΥ Δ -1 -16 -16 -6 -2 -6 -8 -2 -4 -2
14 1ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 0 -15 -35 +9 -6 -12 -2 -19 -2 -10 -10
15 2ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε -5 -18 -42 -18 -2 -18 1 -22 -14 -6
16 3ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε -1 -12 -35 -12 -4 -12 -1 -16 -4 +12 -9
17 4ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε -4 -14 -41 -17 -2 17 -22 -6 -13 -9
18 5ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

(ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ)

Ε 0 -1 -19 -9 -12 2 -11 -4 -3
19 ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΣΤ -1 +8 -16 -6 -2 -6 -1 -8 -4 -3
21 ΜΥΡΤΟΥ Θ -7 -9 -4 -2 -4 -1
22 ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ Ζ -3 -3 -2 -2 -1
23 ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ ΣΤ +1 -6 -4 -12 -6
24 ΚΕΝΤΡΙΟΥ Ε 0 +3 -9 -9 -11 -2 -7 -2
25 ΦΕΡΜΩΝ ΣΤ +2 -9 -2 -9 -11 -8 -1
26 ΜΑΛΩΝ Ι -1 -4 -4 -4 -4 -2 -1
27 ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ Η -1 -16 -16 6 -6 -8 4 -4
28 ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ Η +2 -1 +3 +6 -6 -2 -6 -8 -2 -6 -2
29 ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ Ε +2 -11 +8 -4 -2 -4 -8 -4 -3
30 1ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ -4 -1 -4 -5 -12 -11 -14 -7
31 2ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ +11 +11 +9 -4 -12 -16 -4 -8 -10
32 3ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ -1 +11 -16 +6 +6 +8 -10
33 4ο ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ -2 -6 -4 -10 -10 -12 -8 -3
34 ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤ -1 11 20 -7 -1 -7 -8 -6 -2
35 ΣΦΑΚΑΣ Ζ 0 -11 -11 -4 -1 -4 -8 -4
36 ΣΚΟΠΗΣ ΣΤ -1 -3 -5 -2 -2 -3 -2
37 ΖΑΚΡΟΥ ΙΒ 2 3 6 3 -3 -3 -3
38 ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ Ι -3 +5 -6 -6 -8 -4 -1
39 ΓΟΥΔΟΥΡΑ Ι 0 -5 -5 -2 -3
40 ΑΡΜΕΝΩΝ ΙΒ 0 -6 -6 -3
ΣΥΝΟΛΟ

 

 

 

 

Β. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΠΥΣΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Α/Α ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ                            ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΙΘΑΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
1 ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΑ        
2 ΤΖΕΡΜΙΑΔΟ ΙΑ 1 -4   -3
3 1ο  ΑΓ  ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β        
4 2ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β        
5 3ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 0 -4 3  
6 4ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β     1  
7 5ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 0      
8 6ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β +1   1  
9 7Ο  ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ Β 0      
10 ΕΛΟΥΝΤΑΣ Γ -4      
11 ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ Γ 0      
12 ΚΡΙΤΣΑΣ Γ 0 4    
13 1ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ        
14 2ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣ Γ        
15 ΣΕΙΣΙΟΥ Δ        
16 1ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε        
17 2ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 1      
18 3ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε        
19 4ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ (ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ) Ε 1      
  4Ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ (ΚΕΝΤΡΟ) Ε 2 4    
20 5ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 2      
21 6ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε 1      
22 7ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ Ε        
24 ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΣΤ 1      
25 ΦΕΡΜΩΝ ΣΤ 2      
26 ΚΕΝΤΡΙΟΥ Ε        
27 ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ ΣΤ        
28 ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ Δ        
29 ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ Ζ        
30 ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ Η        
31 ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ Η 1      
32 ΜΥΡΤΟΥ Θ        
33 ΜΑΛΩΝ Ι        
34 1ο   ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ -1 -4   -2
35 2ο  ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ        
36 3ο  ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ +2 -6   2
37 4ο  ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 0 -4    
38 5ο  ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 0 -2    
39 6ο  ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤ 0 -4    
40 ΣΚΟΠΗΣ ΣΤ        
41 ΣΦΑΚΑΣ Ζ        
42 ΖΑΚΡΟΥ ΙΒ        
43 ΖΗΡΟΥ ΙΒ        
44 ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ Ι        
45 ΓΟΥΔΟΥΡΑ Ι        
46 ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤ        
ΣΥΝΟΛΟ    

 

 

 

Γ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ  ΣΜΕΑΕ

Α/Α ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ  ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ  ΚΕΝΑ
1 ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1
2 ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ 1
3 ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ 1
ΣΥΝΟΛΟ 3

Δ. ΛΕΙΤΟΥΓΙΚΑ ΚΕΝΑ  ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΜΕΑΕ

Α/Α ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΕ 71 ΔΑΣΚΑΛΩΝ
1 ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ 3
2 ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ 2
3 ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ 1
ΣΥΝΟΛΟ 6

 

Παράρτημα : ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΠΕ

Για την πραγματοποίηση των αποσπάσεων εντός ΠΥΣΠΕ λαμβάνονται υπόψη τα παρακάτω κριτήρια μοριοδότησης:

  1. η συνολική υπηρεσία, που αποτιμάται κλιμακωτά ως ακολούθως:

α) μία (1) μονάδα για κάθε έτος από 1 έως και 10 έτη υπηρεσίας β) 1,5 μονάδες για κάθε έτος από 10 έτη και άνω έως και 20 έτη γ) δύο (2) μονάδες για κάθε έτος υπηρεσίας από 20 έτη και άνω

  • η συνυπηρέτηση, που αποτιμάται με δέκα (10) μονάδες,
  • η εντοπιότητα, που αποτιμάται με τέσσερις (4) μονάδες,
  • οι οικογενειακοί λόγοι, που αποτιμώνται ως εξής:
  • Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.
  • Ίδιο αριθμό μονάδων λαμβάνουν και οι διαζευγμένοι ή σε διάσταση γονείς εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια άγαμων ανήλικων ή σπουδαζόντων παιδιών (φυσικών, θετών ή αναγνωρισμένων).
  • Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν δώδεκα (12) μονάδες αν έχουν παιδί που είναι άγαμο ανήλικο ή σπουδάζει, άλλως λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.
  • Οι άγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν έξι (6) μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι άγαμο ανήλικο ή σπουδάζει.
  • Μονάδες τέκνων λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί ως εξής: πέντε (5) μονάδες για το πρώτο, έξι (6) για το δεύτερο και οκτώ (8) για το τρίτο παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο) και δέκα (10) μονάδες για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά, εφόσον αυτά είναι άγαμα ανήλικα ή σπουδάζουν.
  • Μονάδες γάμου και τέκνων λαμβάνουν και οι εκπαιδευτικοί που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.
  • Οι εκπαιδευτικοί δικαιούνται μόρια για τα τέκνα τους τα οποία φοιτούσαν κατά το σχολικό έτος 2019- 2020 στη Γ’ Λυκείου, μολονότι ενδέχεται να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος και δεν φοιτούν ακόμη σε κάποια ανώτερη ή ανώτατη δημόσια σχολή.
  • Για σπουδάζοντα τέκνα απαιτείται βεβαίωση σπουδών.
  • οι σοβαροί λόγοι υγείας:

α. των ίδιων των εκπαιδευτικών, των παιδιών ή των συζύγων τους (μονάδες 5 για ποσοστό αναπηρίας 50-66%, μονάδες 20 για ποσοστό 67-79% και μονάδες 30 για ποσοστό 80% και άνω),

β. των γονέων των ίδιων των εκπαιδευτικών (και όχι των συζύγων τους) που είναι δημότες από διετίας και διαμένουν σε δήμο της περιοχής όπου ζητείται η απόσπαση, (μονάδα 1 για ποσοστό αναπηρίας 50-66% και μονάδες 3 για ποσοστό 67% και άνω),

γ. αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλειά τους (δικαστικοί συμπαραστάτες) (μονάδες 5).

δ. η θεραπεία για εξωσωματική γονιμοποίηση (μονάδες 3).

Τη μοριοδότηση αυτή λαμβάνουν και οι σύζυγοι των εκπαιδευτικών.

Για την απόδειξη του κριτηρίου αυτού απαιτείται βεβαίωση από Ειδικό Κέντρο Εξωσωματικής Γονιμοποίησης δημόσιου ή ιδιωτικού

 

 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Αλέξανδρος Αλεξάκης & Γιάννης Πασπαράκης, Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

 

 

 

 

 

Copyright © 2018, Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σητείας. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Εσωτερική Παραγωγή

Είσοδος

Ξεχάσατε τα στοιχεία σας;